top of page
  • Foto van schrijverTess Mutsters

foto's bestellen op de nieuwe manier

Bijgewerkt op: 26 apr. 2021

Ik heb de website een beetje aangepast, zodat het hopelijk nog makkelijker wordt om foto's te bekijken en te bestellen. Hieronder kun je, stap voor stap, vinden hoe het werkt.


  1. Ga naar de pagina 'Fotoalbums'.

  2. Zoek daar het fotoalbum van de crosstraining waar jij aan mee hebt gedaan.

  3. De foto's staan per deelnemer gesorteerd, super makkelijk om jezelf terug te vinden dus!

  4. Klik op de foto's om ze wat groter te bekijken, hier vind je ook het nummer van de foto.

  5. Noteer de nummers van de foto's die je graag wilt hebben en stuur die, met de datum en het lesnummer naar mij. Dat kan via whatsapp of via e-mail, kijk daarvoor bij de pagina 'Contact'.

  6. Als je de foto's besteld hebt, stuur ik je een tikkie of mijn rekeningnummer en zodra het bedrag (1,50 euro per foto) is overgemaakt stuur ik je de foto's op. Je krijgt de foto's natuurlijk zonder watermerk en in hoge resolutie (in het fotoalbum staan de foto's in lage resolutie).

Het is natuurlijk geen verplichting, maar als je mijn foto's besluit te plaatsen op sociale media zou ik het leuk vinden als je mijn naam even noemt. Ik doe ook shoots! Meer informatie over wat voor soort shoots ik doe en de prijzen daarvan kun je op de 'Homepagina' vinden, maar je mag me natuurlijk ook altijd even een berichtje sturen!

82 weergaven0 opmerkingen

Comments


bottom of page